Wszystkie kategorie

  • Suzuki Intruder 1500

    Widoczna na zdjęciu rama od Intrudera 1500, po prostowaniu, oraz piaskowaniu. Drugie zdjęcie przedstawia ramę po lakierowaniu, gotową do odbioru.

  • Yamaha Raptor

    Yamaha Raptor przed prostowaniem, skręcona przednia część ramy.

  • Yamaha R1

    Motocykl kupiony jako dobry, po zdjęciu zbiornika okazało, się że... 1kg szpachli i klej dwuskładnikowy. Tak często bywają naprawiane ramy motocyklowe w Polsce. Teraz będziemy musieli poprawić to co ktoś inny zepsuł...całe szczęście w porę odkryta ,,fuszerka" może uratuje komuś życie. Pierwszy etap pomiar ramy. Drugi etap piaskowanie. Etap trzeci prostowanie.

  • Suzuki gsx-r 600 K7

    Motocykl przed kompleksową naprawą. Uszkodzona rama, przednie koło, owiewki.

  • Yamaha R1 2005

    W motocyklu zostanie przeprowadzona kompleksowa naprawa. Uszkodzeniu uległa rama, lagi, koło, owiewki oraz silnik.

  • MBK Booster

    MBK Booster przed i po kompleksowej naprawie: lakierowaniem i spawaniem plastików, prostowaniem zawieszenia, dorabianiem naklejek.

  • Yamaha R6

    Yamaha R6, rama pęknięta na spawie. Zdjęcia przed i po naprawie.

  • Suzuki GSXR K7

    Suzuki GSXR K7 - po lakierowaniu.

  • Suzuki GSXR750

    Kąt główki ramy 5 stopni odchyłu od normy. Czas realizacji: 2 dni.

  • Suzuki Burgman

    Burgman po prostowaniu i przed malowaniem. Główka ramy skręcona 2 stopnie. Na drugim zdjęciu po malowaniu.

  • MBK booster

    MBK booster przed prostowaniem i lakierowaniem. Skrzywiona rama i przedni widelec. Kolejne zdjęcia pokazują przebieg naprawy.

  • Kawasaki ZX9R

    Nasza ulubiona rama od ZX9R. Przed prostowaniem. Takie ramy również da się naprawić

  • Harley Davidson Sportster 1200

    HD 1200 - rama po prostowaniu. Czeka na odbiór. Główka ramy skręcona i główna rura nośna skręcona w lewą strone. Czas realizacji: 3 dni.

  • Cagiva Mito 125

    Rama od cagivy mito widoczna na zdjęciu przed naprawą - pęknięcia wzdłuż główki ramy. Na drugim zdjęciu - po naprawie.

  • Bombardier 800

    Prostujemy również ramy do quadów. Rama przesunięta 20 cm do tyłu i skręcona w prawo 15 cm. Aluminiowy przód Bombardiera to nasz autorski projekt.